Monday, June 29, 2009

Datang Kursus terengganu

Hari ini aku berada di Kuala terengganu berkursus sehingga Khamis ini 2 Julai.Pelantikan aku sebagai Penolong Kanan tingkatan Enam menyebabkan aku sibuk semacam.Bendanya baru, garis panduan tak jelas menyebabkan JPN Kelantan dan KPM rasanya cuba merungkai masalah ini. Bagiku pelantikan ini merupakan satu kepercayaan kerajaan kepadaku dan insyaallah aku akan lakukan yang terbaik. Aku juga berharap kekeliruan berhubung TK 6 seperti yang masih tak dapat statusnya macamana, Guru Ko adakah statusnya macam guru kanan dan lain-lain lagi.
Dalam perjalanan dari kelantan ke Kuala terengganu ini aku amat mengagumi pembangunan pesat yang dinikmati negeri terengganu ini. Jalan raya yang baru dan lebar, bangunan-bangunan baru dan indah menyebabkan aku rasa ...emmm inilah yang diharapkan oleh rakyat dr kerajaan tak kira parti mana pun.

No comments:

Post a Comment